Lauraannen.reismee.nl

Nog maar 86 dagen!

Daar is ie dan, mijn tweede blog. Het is alweer een maand geleden dat ik mijn eerste blog schreef. In de tussentijd ben ik veel meer te weten te komen over mijn gastgezinnen en heb ik mijn ticket geboekt!

De dag voor mijn verjaardag kreeg ik een verjaardagskaart uit Amerika met allemaal felicitaties en dat iedereen zich verheugde op mijn komst. Heel erg leuk natuurlijk!

Op 27 april, mijn verjaardag, kreeg ik een hele lieve e-mail van een gastgezin. Zij feliciteerden mij en stuurden foto’s. Het gezin bestaat uit een stel met twee dochters van 23 & 25 jaar die op zichzelf wonen. Dit gastgezin wordt mijn tweede gastgezin. Ik mail dagelijks met ze en ik heb er erg veel zin in om er naar toe te gaan.

Mijn host father is de sportdirecteur van de school waar ik naar toe ga. Hij vertelde me dat ik allerlei sporten kon gaan volgen: girls soccer, volleyball, cross-country, bowlen, basketbal, cheerleading, indoor track, tennis en softbal. Ik vind sport heel leuk en hoop zo veel mogelijk sporten te kunnen gaan doen!

Na een paar dagen kreeg ik weer een mailtje. Dit keer van een ander gastgezin. Dit gezin bestaat uit een stel met drie dochters van 15, 21 en 23 jaar. De dochters van 15 en 23 jaar wonen thuis. Ook met hen heb ik dagelijks contact en ik heb er ook enorm veel zin in om ernaar toe te gaan! Zij wonen op het platteland en tegelijkertijd dichtbij de stad en mijn school. Ik heb al informatie gezocht over mijn school en het lijkt me een leuke school, een typische Amerikaanse High school.

Nadat ik contact heb gehad met de families ben ik de verzekering gaan regelen en heb ik onlangs mijn vliegticket geboekt! Op 23 augustus is het eindelijk zo ver. Vanaf Schiphol vlieg ik via Washington naar Rochester. Maar liefst 10 uur vliegen ongeveer!

Gisteren hebben we een afscheidsfeestje gehad met alle uitwisselingsstudenten. Er waren ook uitwisselingsstudenten die uitgewisseld zijn naar Nederland. Zij kwamen uit allemaal verschillende landen vanuit de hele wereld. Ik heb ook een jongen ontmoet die uit hetzelfde gebied komt als waar ik naar toe ga. Het was erg gezellig.

Ik hoop dat ik snel nog meer te weten kom over de gastgezinnen. De koffers staan al klaar om mee te nemen, ik kan echt niet meer wachten om naar Amerika te vertrekken! Nog maar 86 dagen! ♥

Liefs Laura

Reacties

Reacties

Hermina

Leuk verhaal,Laura.!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!