Lauraannen.reismee.nl

Labour Day Weekend!

Hey allemaal, even een snelle update van wat ik heb gedaan!

Op vrijdag 2 september ben ik naar The Thousand Islands vertrokken. We zouden hier blijven tot en met maandag. Op maandag was het Labour day, een feestdag in Amerika. Dus iedereen had een lang weekend! We zijn er met vrienden en familie naar toe geweest. Het was echt heel erg gezellig.

The Thousand Islands bestaan uit duizenden eilandjes, ja de naam zegt het al, op de grens met Canada en de Verenigde Staten. Het weer was het hele weekend echt prachtig en we hebben elke dag gevaren met de speedboot en heel veel gezwommen. Ook zijn we naar een super leuk baaitje geweest met allemaal kleine winkeltjes. En ik ben ook eventjes in Canada geweest! Wat ik echt super leuk vond (:

Na een heel leuk weekend zijn we ‘s middags weer naar huis gereden want de dag erna was mijn eerste schooldag!

De eerste schooldag begon heel leuk. De traditie voor de seniors op de eerste schooldag op mijn school is om eerst te gaan ontbijten met z’n allen bij een meer, daarna de auto’s helemaal versieren en dan toeterend richting school met heel veel muziek. We hadden een heel politie escorte, wat best wel grappig was. Iedereen is heel erg aardig en is heel nieuwsgierig over Nederland. De lessen zijn prima en ik kan gelukkig bijna alles verstaan!

Op de tweede dag zou ik mijn eerste volleybalwedstrijd hebben. Voor onze wedstrijden hebben we altijd een teamdinner, wat erg gezellig is. We hebben gegeten met ons team en zijn daarna naar de wedstrijd vertrokken. Sport is heel erg belangrijk in Amerika en dat is echt terug te zien. Je komt op met je team en iedereen klapt en juicht en daarna wordt het volkslied afgespeeld. Na het afspelen van het volkslied wordt elke speler voorgesteld en moet je even naar voren komen. Ik heb de hele wedstrijd gespeeld en het was heel erg leuk, maar jammer genoeg hebben we verloren.

Morgen heb ik mijn tweede volleybalwedstrijd en ik heb er heel veel zin in!

Liefs Laura!

Rien en ingrid

Leuk dat je ons op de hoogte houd
Je maakt alkemaal leuke dingen mee
Genieten maar
We zijn benieuwd naar het vervolg