Lauraannen.reismee.nl

Spirit week, Homecoming & senior night!

Hee allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik geschreven heb en ik heb alweer zoveel leuke dingen gedaan! Ik ben al bijna 2 maanden in Amerika en de tijd vliegt voorbij.

Afgelopen week stond in het teken van spirit week en homecoming. Spirit week is een week waarin iedereen hun enthousiasme en trots voor de school laat zien. Iedereen verkleedt zich elke dag naar een thema. Op maandag moest je de kleur van je grade dragen, wat voor de seniors zwart was, op dinsdag was het pyjama dag, op woensdag moest je je verkleden naar een persoon van vroeger en op vrijdag was het spirit day.

Dit was toch wel de eerste keer in mijn leven dat ik in mijn pyjama naar school ben geweest haha, het is gelukkig wel heel erg comfortabel.

Het is heel erg leuk om te zien hoe iedereen zijn best doet om zich te verkleden! En ook echt iedereen doet mee!

De laatste paar uren op vrijdag vielen uit, aangezien we een Pep rally gingen doen. Dit is een soort estafette, quiz, spel en alles in 1. Dit deden we met een paar klassen, wat erg leuk was. Hierna hebben we gezamenlijk met mijn volleybalteam gegeten en hebben we een wedstrijd gespeeld, die we gelukkig gewonnen hebben! Na onze wedstrijd was het tijd voor de senior night van het jongens voetbalteam. Iedereen probeert altijd alle thuiswedstrijden van alle teams te bekijken dus het is altijd is erg gezellig op de tribune. Iedereen juicht, maakt spandoeken en is enthousiast!

Op zaterdag hadden we homecoming. Homecoming is eigenlijk een soort van gala.Het begon om 8 uur dus rond het eind van de middag ging ik naar een vriendin om ons samen met andere vriendinnen klaar te maken voor homecoming. Rond zeven uur kwamen onze dates en was het tijd voor de foto’s. Het was een heel gezellige avond met heel wat typische, grappige, Amerikaanse dansen die ik nog nooit eerder had gedanst haha.

Gister was het senior night voor ons volleybal team. Eerst hadden we het teamdinner, wat zoals gewoonlijk weer heel gezellig is. Senior night gebeurt tijdens de laatste thuiswedstrijd. Het houdt in dat vrienden je uitlopen terwijl je familie naar het veld toekomt. Terwijl dit gebeurt vertelt iemand een kort verhaaltje over je. Tijdens senior night ‘’vereren’’ ze de seniors en krijg je een hoop cadeautjes. De hele tribunes zaten vol en de sporthal was heel erg leuk aangekleed met een hoop ballonnen! Het was een hele leuke ervaring om mee te maken en hierna begon dan onze laatste thuiswedstrijd. De wedstrijd was super leuk en we speelden heel erg goed, we wonnen dan ook uiteindelijk met 3-0!

Ook heb ik afgelopen weekend voor het eerst gejaagd in mijn leven met twee vrienden, of nou ja we hebben een poging gedaan haha. Dus dit betekende donkere camouflerende kleren aan en hup het bos in! We hebben geen enkel dier gezien en dit kwam waarschijnlijk omdat ik teveel praatte, zoals gewoonlijk ;). Jagen is hier heel normaal en overal lopen herten. De herten lopen zelfs in mijn achtertuin!

Nu de volleybalcompetitie is afgelopen beginnen binnenkort de sectionals. Dit betekent dat we weer wedstrijden moeten spelen, maar dit is met een afvalsysteem. Als je de wedstrijd verliest betekent dit dat het klaar is. Dus we moeten weer volop in training!

Ik geniet heel erg van het Amerikaanse leven en ik vind de schoolspirit echt ontzettend leuk! Ik ga dit weekend een weekendje weg en daar heb ik onwijs veel zin in!

Tot de volgende blog!

Liefs Laura

Ps. Mijn oude nummer werkt niet meer en daarom heb ik een nieuw nummer: +1 (585) 629 4470. Sorry voor als je me een berichtje hebt gestuurd op mijn oude nummer, ik heb het niet ontvangen!

Reacties

Reacties

jeboy

teveel praten oh echt? :P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!